Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Students life
Tuesday, October 22, 2013 | 8:49 AM | 0 drops something
Assalamualaikum guys. Sorry dah lama gila tak updated blog sebab busy dengan assignments, test and everything haih well biasalah semenjak dah jadi budak college ni asyik busy je memanjang. Ni pun nasib baiklah ada masa sikit nak lepaskan rindu dekat blog yang tersayang lagi tercinta ni waduh waduh ayat tak menahan sia hahahaha. Alhamdulillah dah 5 bulan hidup sebagai seorang students ipts. Penat memang penat. Penat teramat sangat. Dengan class pagi sampai lah ke petang. Class memang pack gila lah aku cakap kau. Dengan assignment bertimbun-timbun. Alhamdulillah lah semua assignments dah settle now tinggal fokus untuk final exam je lepas tu wa boleh balik kajang ma hahahaha. Dalam masa 5 bulan tu macam-macam benda jadi dekat aku and of course him. Hmm. Kenangan manis & kenangan pahit tu mestilah ada kan just mengharapkan peristiwa pahit tu takkan berulang lagi. Satu benda jela aku nak cakap, senior buat cara macam senior jangan berlagak macam kau tu baru sem 1. Umur dah besar panjang bro. Fikir guna otak bukannya pakai lutut. Okay stop. Aku dah malas nak ungkit pasal benda bodoh tu. Now time to move on & forget the past.

Sepanjang cuti panjang ni aku keraplah jugak balik kajang. Balik pun sebab takde benda nak buat dekat kelantan ni. Lifeless gila sia. At least dekat kajang tu boleh lah lepak mana-mana. Dekat kota bharu ni, mcd lah tempat yang paling kerap aku sekali aku lepak. Dulu punya cerita ah. Sekarang tak dah sebab lavender dah ada wifi meh. Hehehehe. Yea aku lepk mcd pun sebab nak wifi je. Annoying. Hahahaha. Minggu depan pun insyaallah balik. Study week kan. Daripada tak buat apa-apa dekat sini better aku balik. Tak mengharapkan apa-apa pun bila balik sana. Just dapat jumpa lynn dengan fini je. Tu pun dah memadai bagi aku. Kadang-kadang apa yang kita rancang tak semuanya menjadi. Maybe sebab terlalu excited nak balik sana sampaikan plan itu ini tapi at last duduk rumah, makan, tidur & siapkan assignment so thats why cuti kali ni taknak harap apa-apa. Just go with the flow & just hoping that everything will be fine. Insyaallah.

Missing my bros & sis hmm cuti haritu sempat jumpa lynn, mint, taufiq, azrul, and apek cuma topek & fini je belum jumpa lagi. Topek pun sama busy dengan assignment and final exam sampaikan takde masa nak balik kajang. Fini pulak busy sebab dah nak dekat spm so dia jarang lepak dekat area ayza tu lagi. Alhamdulillah, lynn bertambah sihat dan kurus. Macam orang tak cukup makan padahal dekat rumah asyik makan tidur makan tidur macam aku tapi tak tahulah kenapa kurus keding macam tu. Hehehehe sorry lynn :p Jiha rasa lega sebab tengok lynn makin hari makin sihat. Boleh gelak, gurau, buat lawak semua tu. Jiha lega bila lynn dapat buat semua tu. Jiha dengan ami sentiasa doakan kesihatan lynn tau. Lynn nanti dah sambung belajar jangan lupa kiteorng okay. Love you kak lang :*

Okay lah sampai sini jelah. Mata pun dah mengantuk sebab menaip ayat yang berpuitis ni. So good night from me. Toddles.



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :