Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










I miss the old us
Monday, October 28, 2013 | 4:01 AM | 0 drops something
Assalamulaikum. This week aku balik kajang sebab sekarang minggu study week so no class at all. Macam biasa kalau cuti je mesti balik padahal kalau balik pun bukannya buat apa-apa. Nak keluar? Tak tahu nak keluar pergi mana *ayat pasrah* ceh poyo je tak tahu nak keluar pergi mana. Klcc, Pavi, TS, Mid, Mines hah ada je tempat nak pergi. Takde tempat nak pergi konon. Pui. Hahaha. Sebenarnya malas nak keluar sebab takut kalau keluar nanti kang tak study. Dah lah minggu depan final exam. Pergh cuak sia. Pejam celik pejam celik dah nak habis sem 1 and pejam celik pejam celik lagi berapa bulan nak tinggalkan 2013. Time flies so fast. Gonna miss all of my classmates. Gonna miss section 3 so much. They are the best. No doubt. Hopefully sem 2 nanti sama class dengan dorang semua. Its fun actually bila class dengan dorang. Ada kak yong KL, kak yong Langkawi, kak yong Melaka, kak yong Kelantan, kak yong Kedah and macam-macam lagi lah. Hahahaha.Gangster sia budak-budak kelas aku. Tu belum masuk abang yong Penang lagi. Hah meriah kau kelas kiteorang. Kau hado? Takde kan so senyap.

Actually i write my blog today it is because i miss him and the worst part is he didnt miss me at all. Totally miss him so much. He doesnt even know that i missing him so much like a crazy person. Hmm. I miss the old you. I miss the old me and sure i miss the old us. Where is the old you? I've been missing the old you dear. Hmm. You've changed. Everything has changed. You're not the same person that i used to know. Totally different. Rindu time kita mula-mula kenal dulu. Kalau saya tak reply text, mesti awak akan text saya banyak kali sebab takut jadi apa-apa dekat saya. But now? :( Saya rindukan awak yang dulu. Awak yang selalu ada disisi saya. Saya dapat rasa yang kita semakin hari semakin tak rapat. Its because you have bros and i dont have anyone at all. Bila kita boleh jadi macam dulu balik? Hmm. Just hoping that everything's gonna be alright. I miss you, sayang. Missing you is my daily part in my life. I wasnt ready to say goodbye. A part of you will always be in my heart. I swear days without you sucks so much. Last words: i miss you and i will always love you no matter what happen.



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :