Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Happy birthday & happy 3rd monthsary ♡
Thursday, June 6, 2013 | 11:03 PM | 0 drops something

saya nak ucapkan selamat hari jadi yang ke-18 & 3 monthsary muhammad amiruddin bin khalid. dah besar dah sayang saya ni. hehehe sorry saya tak sempat nak belikan awak apa-apa hadiah pun. saya tak sempat. hmm insyaallah nanti saya belikan untuk awak okay. alhamdulillah dah 3 bulan kita bersama. saya harap sangat kita kekal sampai bila-bila. sampai ke jinjang pelamin. amin. i love you. nobody even knows how much i love you sayang. thanks for the 3 month with me. thanks for making me smile. thanks for being there for me when i need someone to talk. thanks for everything. whatever happen please fight for me, fight for our relationship and please dont give up.

sebenarnya plan nak mandi sungai then malam tu baru sambut dekat rumah dia. tapi dia sampai kajang pun pukul 9 pagi so tak jadilah nak mandi sungai. malam tu belikan cake untuk dia then sambut birthday dia & lynn dekat rumah dia without mint hmm sumpah rindu gila dekat mint. semalam pun asyik petik nama mint je. selalunya dia lah yang jadi spotlight untuk kiteorang hahahaha now taufiq pulak yang ganti tempat dia. first time jumpa mak and abah dia pergh berdebar dia lain macam. apalah reaksi mak dia eh? semalam nak prank ami dengan lynn tapi tak menjadi sebab tangan ami tu pegang apa benda tah. hish kacau daun betul. but seriously have fun gila dekat dia, bros & sis. hmm birthday aku nanti plan nak buka puasa ramai-ramai dengan our family. mesti best kan. hahaha.

cakap pasal kptm kb emm counting days meh lagi 2 minggu je then say bye bye lah to kajang utama. sedihnya. belum ready lagi nak berjauhan dengan family. first time puasa tanpa family. emm tapi dapat puasa sama-sama dengan buah hati hehehe. insyaallah nanti kita akan puasa sama-sama, balik kajang sama-sama, study sama-sama, merantau sama-sama hehehe cant wait for that. sekarang dah kena start packing. kalau tak buat nanti kelam kabut. nasib baik isi borang, buat medical check up and beli barang semua dah siap. now tinggal nak buat akaun cimb je. mama tak bagi aku balik kajang tiap-tiap minggu huwaaa mama suruh aku balik kajang sebulan sekali je. mana boleh. nanti homesick ah doh. haih. tapi takpelah at least dapat balik daripada tak dapat balik langsung kan.

to him, i do love you so much and much much more. to bros & sis, thanks for being part of my life. i love you guys ♡



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :