Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Rindu.
Tuesday, May 21, 2013 | 5:26 PM | 0 drops something
i miss you. dont you see that? i miss you like fucking crazy. haih. overthinking, overthinking and overthinking like usual. hmm nampak macam aku syok sendiri pulak. sedihnya. tiap-tiap malam tak boleh nak tidur sebab rindukan dia. kadang-kadang pernah jugak terfikir yang dia ni tak rindu aku ke, kalau dia rindu kenapa dia takde effort pun nak jumpa aku then hati aku cakap balik 'dia rindu kau lah cuma dia busy je 2 3 harini. alaaa nanti dia jumpa lah kau. kau tak payahlah nak sedih-sedih. chill sudah' so i just ignore that my stupid overthinking. hmm kenapa kita tak macam dulu eh? kenapa kita tak gelak-gelak, gurau-gurau manja macam dulu? kenapa kita tak selalu jumpa macam dulu? kenapa kenapa kenapa dan kenapa? okay saya faham awak busy. its okay. dulu awak ada cakap "saya kena jaga parents saya, saya kena jaga brothers saya" and this yah. aku bukan nak mengeluh atau apa it just haih tak tahu lah nak cakap macam mana. sedih yang teramat sangat. i miss the old you. awak yang selalu ada disisi saya time saya sakit, awak yang selalu ada disisi saya time saya perlukan seseorang untuk berbual. where's the old you? ada siapa-siapa nampak tak? i just want the old muhammad amiruddin. please come back to me, the old muhammad amiruddin. hmm saya rindu awak. rindu sampai tiap-tiap malam menangis. urgh macam budak kecik pulak nak nangis-nangis bagai. hmm saya sayang awak sangat-sangat.



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :