Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










2th monthsary
Monday, May 6, 2013 | 5:14 PM | 0 drops something

alhamdulillah 6 may 2013 cukup 2 bulan kita bersama. macam-macam benda yang berlaku dalam tempoh 2 bulan tu. gaduh, gurau, nangis,ketawa semua ada. normal lah kalau dalam sesuatu perhubungan tu ada pasang surutnya. mana boleh nak happy je mesti kena ada gaduh-gaduh sikit baru lah sweet. hehehe. awak, saya nak bersama dengan awak sampai bila-bila tau. saya harap sangat kita kekal lama. saya tak sabar nak masuk kolej dengan awak. study sama-sama, rehat sama-sama, pergi sana sini sama-sama. seriously, i cant wait for that. nanti sebelum nak masuk kolej, kita pergi cari barang sama-sama, settlekan hal kptm tu sama-sama. alahai sweetnya kita *perasan*

6 May 2013, ami bawak aku, bro & sis naik broga. mula-mula muka excited nak naik. lepas tu belum sampai puncak 1 dah semput bagai nak gila. hahaha tu lah mengedik lagi nak naik broga. aku dengan lynn dah tak larat gila nak naik. time tu aku rasa macam nak landing je dekat mana-mana sebab tak larat sangat. pergh sumpah aku cakap aku dah taknak naik broga lagi wei. penat. teramat sangat penat. naik punya naik last-last dah sampai puncak 3. bila dah sampai puncak 3 tu bukan main happy lagi aku. terus terduduk aku dibuatnya. dengan kaki bukan main sakit lagi. nasib baik ami bawak minyak. dekat puncak 3 tu kiteorang rehat-rehat kejap then terus turun. paling best time nak turun tu lah sebab tak rasa penat sangat. hahahaha. then lepas pergi broga terus pergi sungai tekala. segarkan badan tapi tapi aku tak mandi :(( kesiannya. dah habis mandi sungai terus gerak kajang then pergi makangg dekat sekitar kawasan rumah ami.

next month birthday dia, 3 monthsary aku dengan dia, birthday lynn and anniversary 1 year lynn dengan topek so kiteorang taknak pergi tengok wayang apa semua, kiteorang nak buat aktiviti macam ni lagi. emm bestnyaaa n.n cant wait for that. thanks guys. you really made my day. and for him, i do love you so much syg. yes i really do. thanks for your love and everything honey 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :