Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Best day ever.
Monday, March 11, 2013 | 6:52 PM | 0 drops something

Seriously semalam have fun gila dengan my sayang, mint, lynn & topek. Korang are the best lah guys! Dapat kenal-kenal dengan lynn. Dapat borak-borak dengan lynn. Aku dengan ami, lynn dengan topek & mint forever alone with his Samsung Galaxy SIII hahahahahahaha so sweet lah both of you mint n.n em rugi gila nad tak ikut kalau tak dah complete dah semua ada partner. Sebelum tengok wayang, pi makan dulu tapi sayang dekat mcd tak sempat nak bergambar :c tengok wayang at the mines cerita Oz. Sumpah best gila cerita tu wei! Rugi korang tak tengok. Semalam dapat pun spent time dengan dia. Hehehehehehe mula-mula malu miow miow *bak kata dia* lepas tu dah lama sikit tu dah hilang rasa malu. Kalau selalu keluar dengan dia confirm tak malu dah lepas ni. Hehehe kan kan sayang :p lepas je tengok wayang tu terus lepak dekat sungai, capture-capture gambar. Aummmm finally dapat pun tangkap gambar dengan gula-gula hati kesayangan aku n.n then terus gerak kajang pergi karoake omg sumpah malu gila bila kena nyanyi depan dia *tutup muka* dah lah suara tak sedap. Hahahahahaha xD nyanyi semua tak kena dengan suara. Mint lagi ah nyanyi lagu Jar Of Heart version hardcore. Terbaik ah kau mint. Dia pulak mentang-mentang pandai cakap cina asyik nak nyanyi lagu cina je. Aku pun tak paham apa yang dia nyanyi. Hahahaha. Boleh pekak aku kalau karok dengan korang. Hahahahaha :p lagu yang aku nyanyi tu semua untuk dia emm sorry lah suara saya tak sedap mana pun sayang tapi at least dapat jugak nyanyi untuk awak :'> hehehehe yay yay yay harini dia pergi ambik lesen kereta dekat JPJ ~.~ lepasni nak keluar mana-mana boleh naik kereta dengan dia! Wuuuuu cant wait! Next time, kalau nak keluar semua kena ada. Baru complete satu family. Kita pergi pd ke atau lepak mana-mana je lah. Emmmm nak dating dengan dia tepi pantai sambil tengok bintang :c eeeeeee mesti sweet kan sayang? :* awak awak, kita sayang awak tau. Awak lah lelaki yang berjaya buka pintu hati saya. Jangan tinggalkan saya tau? Sebab saya dah bagi hati saya dekat awak so awak kena jaga hati saya elok-elok kalau tak siap awak saya kerja kan. Eleh fikir awak abang long saya takut ah *cakap gaya gangsters* sayang, lepas ni phone saya akan penuh gambar kita berdua tau. Harap awak tak kisah. Hehehehehehehehehe what a happy day with abang long, abang ngah, abang lang & kak lang :'*


Aummmmmmm i love you sayangggggg :*




OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :