Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Hurt
Tuesday, January 22, 2013 | 4:35 PM | 0 drops something

Once again Im hurt. Hm sedihkan bila jadi orang ketiga dalam perhubungan seseorang ni. Sakit hati, kecewa,  sedih, semua perasaan ada. Tapi nak buat macam mana kau bukan siapa-siapa pun dalam hati dia najihah. Kalau betul dia sayangkan kau, dia akan betul-betul dapatkan kau. Mustahil lah dia taknak clash dengan gf dia tu. Mestilah dia sayang gila dekat gf dia tu kan. 2 tahun lebih tu kot. Mestilah banyak kenangan terindah dengan gf dia tu. Hm what should I do :'( I just cant letting you go. You know because of why? Because I love him more than he will ever know. Yah aku tak tahulah kenapa aku boleh sayang gila dekat mamat ni sampai sanggup tahan mengantuk semata-mata nak whatsapp dengan dia pukul 2 3 pagi. Dia lah lelaki yang berjaya buat aku jadi macam tu balik macam mana aku dengan A dulu. Being w you is the most wonderful thing I wanna do. Semalam aku stalk facebook dia dengan gf dia. Weh sumpah sakit gila hati aku hmm tapi kau tu cuma orang ketiga je. Takde hak nak jealous-jealous bagai. Pls, dont leave me F :'( tolong jangan buat aku sengsara macam mana aku sengsara time aku form 4 dulu. Pls Im begging you :'( Hm I just wanna go some place alone and then scream as loud as I can. If only you knew how much hurt I am.



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :