Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Breaking Dawn part 2.
Thursday, November 29, 2012 | 7:15 PM | 0 drops something

Salam Jumaat everyone. Finally saya sudah bebas, saya sudah bebas, saya sudah bebas *gaya Johan* Alhamdulillah selesai sudah perjuanganku di SMKKU. After this, I will miss high school a lot. I will miss our memories at that school. And I will miss Kadet Polis so big much :-) xoxo emmm buku semua dah campak letak bawah katil. Hehehehe now focus on my kerja, simpan duit untuk sambung belajar. Insyaallah ada rezeki dapat lah aku sambung belajar and guess what aku dah tengok Twilight Breaking Dawn part 2! Omg... That ending are so romantic and really amazing and double awesome! Can I watch that movie once again? :-( Renesmee and Jacob are so sweet either Edward and Bella. Huwaaaaa can I have you Jacob? :p Movie ni suka sangat buat suspend tau. Siapa yang tak tengok lagi, you should watch it. I bet its worth it for you. And Renesmee are so pretty like her mother, Bella. Lucky Jacob to have her. Hahaha I know itu movie je pun. Wkwkwkw. Cadang nak pergi dengan Hawa sekali tapi si Hawa tu pulak pergi ajak 'mamat' tu if you know what I mean hahahaha and then dia nak pergi Mines so I decided to go to the Mid Valley w/ liyana and zeh. Actually, aku tak berapa suka sangat dekat Mines tu. Tempat dia sesak sangat and ramai orang asing. First time pergi hari tu pun dengan Fhana. Itu first and last time aku jejakkan kaki dekat Mines. Hahahahahahahahaha that place are so damn bored. Ingat nak jumpa Shida tapi dia lepak Setia City Mall dengan Eg kesayangan dia tu. Ramai betul orang keluar berpartner-partner ni. Hahahahaha I dont care nanti cuti kita keluarlah dengan buah hati kita :p hihihihihihihi jealous please. Really had a fun with liyana and zeh. Thanks for that day my dear! :*

@iSitiNajihah



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :