Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Selamat Hari Raya AidilAdha :-)
Thursday, October 25, 2012 | 6:36 PM | 0 drops something

First of all Selamat Hari Raya AidilAdha to all bloggerians and everyone. Hows your day? Hehehe as usual hari raya haji tahun ni tak sambut sebab aku busy nak SPM so my mom tak buat rendang, tak buat nasi impit, tak buat kuah lodeh. No raya haji for this year?! Can you imagine?! Seriously bosan sangat yang teramat sangat. Actually I miss my hometown at Kelantan :-( and I miss my cousin so much :-( What a sad life.. Tahu tak betapa sedihnya aku? Huuuuuuu :'( Okay SPM dah nak dekat. Sekarang ni banyak buat latihan math sebab abah nak sangat math aku A. Hm Insyaallah I can :-) You go najihah! Do your best! Chaiyok chaiyok! Hehehehe to all SPM students goodluck for your exam and do your best. Make your parents proud of you. Especially students SMKKU. Last words goodluck! :-)

Lots Of Love : iSitiNajihah <3



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :