Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Best moments.
Friday, September 7, 2012 | 8:11 PM | 0 drops something
Serious tahun ni banyak sangat kenangan. Kenangan yang sememangnya tak boleh dilupakan. Hehehehe. You know this year is the best year for me sebab banyak lepak dengan kawan-kawan instead of studDYING together. Boleh undur balik masa tak? Umm for sure lah tak boleh. Tapi I really had so much fun with you guys. Seriously. Best day ever yang tak dapat dilupakan.








See. Cool right? Pergi sana sini macam dah habis SPM je. Padahal baru lepas habis trial. Actually lagi 3 paper. Hahaha. Okay I love you so much my fellow mybestfrieeeeeennnddddddd :*



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :