Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Alhamdulillah.
Thursday, September 27, 2012 | 11:33 PM | 0 drops something

Happy one monthsary my beloved buncit sepet. I do miss you a lot. So sorry because tak berkesempatan nak berjumpa dengan buncit I sorang ni. Hehehe. Lepas SPM, I swear to you, I akan jumpa you okay buncit? Act dulu aku pernah couple dengan dia. Then kiteorang clash and now kiteorang getback balik. Hehehe that was a long story. Kenal dia pun dekat twitter so tak berani lagi nak jumpa. Nanti apa2 jadi kat aku karang. Dia ni bukannya boleh dipercayai. Hahaha just a joke. Sorry for all my mistake that I've been do to you. Takde niat pun nak buat kau dulu. And now I just want to be happy with you. Thats all I ask for. Insyaallah selagi perasaan dia dan aku tak berubah selagi tu we've been together. Sorry for my broken english. Because my English untuk trial ni dapat D. Hahaha jangan tanya kenapa. Tak pandai nak berspeaking but at least I try. Right? So from now on I will always love you. Please dont break my heart? I just hoping that from you. He use to call me 'gemok pendek' hehehe and I ues to call you 'buncit sepet' and yes dia memang sepet pun. Hahahaha dah lah sepet, buncit pulak tu. Tau makan je. Mana tak gemuk. Tolong tersedak sekarang. Aku tengah kutuk kau ni biee. Hehehe. Okay dah tak payah nak kembang sangat aku cerita pasal kau ni. End of the story okay buncit? Lol lol lol :p hahahaha so I love you Saiful Naim 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :