Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Miss. Him.
Saturday, February 18, 2012 | 10:06 PM | 0 drops something
Jika inilah jalan yang terbaik untuk kita, aku redha dan aku pasrah. Mungkin ada hikmah disebalik semua ini. Jika kau masih rindukanku, lihatlah bintang pada waktu malam kerna itu mampu mengubat kerinduanmu. Jika kau masih teringatkan kenangan kita, dengarlah lagu 'Hey Gadis' kerna semua kenangan kita ada pada lagu itu. Jika kau masih sayangkan aku, simpan sahaja kata-kata dan janji manismu itu didalam hati kerna hubungan kita telah ditakdirkan untuk berakhir sampai disini sahaja. Andai waktu itu boleh diputar balik, aku lebih rela untuk tidak mengenalimu kerana mengenalimu itu adalah satu penyeksaan bagiku. Kau adalah anugerah terindah buatku. angat sukar untuk aku melupakan kau. Kenapa begitu senang kau pergi meninggalkan aku tanpa sebarang alasan yang kukuh? Jodoh, ajal dan maut semua ditangan Allah. Mungkin aku bukan yang terbaik buat kau dan kau bukan yang terbaik buatku. Aku rela dengan pemergianmu tapi menyintaimu sudah cukup membahagiakanku. Cariklah perempuan yang boleh membimbingmu ke arah kebaikan dan sayanglah dia dengan sepenuh hatimu. Jangan pernah lukakan hatinya seperti mana kau lukakan hatiku. Aku akan selalu mendoakan kebahagiaanmu sayang. Assalamualaikum MF & I♥
Jia Najiha :')



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :