Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Jika Aku Jatuh Cinta ♥
Thursday, February 2, 2012 | 11:03 PM | 0 drops something
Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku kepada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanKu untuk menyintaiMu. Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padaMu agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu. Ya Rabana, jika aku jatuh cinta jagalah hatiKu padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu. Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanMu. Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat sepertiga malam terakhirMu. Ya Allah, jika aku jatuh cinta pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu. Ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu. AMIN YA ROBBAL ALAMIN 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :