Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










15 Januari 2012 :')
Thursday, January 19, 2012 | 10:17 PM | 0 drops something
Nak habaqq mai sikit nih kite sayang pakwe kite sangat sangat sangat :') Okay ape hal dengan tarikh kat atas nih? Hiwhiw tarikh kat atas nih la awak melamar saya menjadi special girlfriend awak ijal. You know what, how lucky I am because to be someone special in your heart :') Aku kenal dia melalu kawan aku si Azim nih. Kalau azim takde, memang aku takkan penah jumpe dia :))

Jom cerita apa yang terjadi kat tarikh nih. Tarikh nih jatuh pada hari ahad. Seperti biasa hari sabtu dan ahad saya dipaksa bekerja part time di kpc :p hikhik. K serious laa wehhhhhh! Act kiteorang nak jumpa hari sabtu tapi dia ada hal. So terpaksa ditunda pada hari ahad. Aku masuk kerja pukul 12 sampai 7 petang. Kerja kerja sampai pukul 3 aku pon break lah. Makan makan semua toe. Then siapkan kerja sekolah. Bajet baik doh minah nih :p Hiwhiw. Baru jeh nak tulis satu perkataan toe, tiba tiba handphone aku berdering lagu Suara Ku Berharap by Hijau Daun. Nak tau siapa call? Ehem ehem of course laa ijal kesayangan kita toe :D hehehe. Aku angkat call dia then buat suara comel an cewah :p Lepas toe dia cakap 'Jiha kat mana? Ijal ada kat luar kfc ni? Tengah break ke toe?' Haihh banyak betol la soalan si skema aku nih <3 Then aku dengan berdebar debarnya melihat diluar sana tapi tak jumpa pon mamat toe. Act sebenarnye dah nampak tau tapi buat buat tak nampak sebab tak cam sangat muka dia. Lepas toe dia cakap la yang dia pakai sweater hitam. Aku pon cari la lagi sekali. Cari cari then jumpa. Hihihi sumpah time toe cuak gila nak mati doh! Hati nih dupdap dupdap jeh kod [x.x] Dia bawak member dia dua orang. Borak borak borak then dia pon call laa azim suruh azim lepak dengan kiteorang sekali. Azim dengan member dia pegi laa minum minum kat kedai sate ape tah namenye toe -.- eden taktau namanye hahh. Lepas toe dia pulak ajak aku lepak sana. Aku pon pergi lah. Time toe aku senyap jeh. Dengar jeh dieorang cerita macam macam. Pastu nak dekat pukul 4 toe aku masuk kerja balik. Dia cakap 'Ijal tunggu sampai jiha balik tau!' aku pon pandang dia then senyum senyum kambing. Padahal dalam hati melompat lompat bhai :D

Pukul 6 toe dia makan kat kfc. Ya allah seriously aku nak buat kerja pon malu malu kucing kod xD Segan gila buat kerja pastuh dia tengok. Pheww [x.x] Dia lepak kat situ sampai la tunggu aku punch card nak balik. Lepas jeh dah punch card uh lepak kat luar kfc jap. Lekkk luu sap kok luu. Harhar :D Dyeoranglah yang hisap rokok. Aku TAK okay! Member dia nak ngorat promoter perempuan kat kedai kasut dalam metro kajang toe #aku tak inga ape nama kedai uh tapi yang penting dekat floor 1. Sumpah lawak gila tengok dia ayat budak perempuan uh. Aku dengan ijal gelak gelak jeh tengok dyeorang :D hiwhiw. K bila nak ngorat jeh perempuan lain yang datang kat kedai kasut uh. Habehhh melepas :p Dan dan jeh nak ngorat tak dapat, dyorang ajak lah pegi karok kat atas uh. Banyak indon --' aku dengar jeh ijal nyayi. And of course he singing for me :') I'm so speechless b :') Terharu sangat sangat ^^ Karok sampai la pukul 9 malam. Then aku pon nak balik sebab besok sekolah. Pukul 9 malam uh dia hantar aku kat stesen bas. Dia tunggu sampai la bas datang baru dia balik. K sekali lagi saya terharu dengan awak :')

Dah sampai rumah toe kiteorang text. Text text text samapi lah ada satu moment uh aku tanya dia macam nih.
 Aku : Ijal apa hubungan kita? :-)
 Dia : Mahukan awak biey :))
 Aku : Mahukan jiha sebagai?
 Ijal : Mahukan jiha jadi teman paling istimewa dalam hidup ijal :)) Sudikah awak jadi gf saya?
 Aku : Yes i do ijal :')
Lepas toe dia hantar text kat aku camnih.
Sekarang pukul sebelas. 15hb.1.2012. Kita couple :))

Sweet gila dia >.< Ohhhemmmjiiiiii <3 Aku tak penah rasa sebahagia nih since clash dengan A toe. Inilah yang aku nanti nanti kan sangat :) Seriously memang aku nak sangat rasa bahagia macam nih :') Tak sabar nak sambut birthday si skema aku nih xD Tak sabar nak tunggu 4 Februari nih sayangggggggg :D Hiwhiw. Awak, saya sayang awak sangat sangat. Please don't leave me dear :') I trust you and i need you in my life Ijal <3 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :