Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Hello 2012 :']
Monday, December 26, 2011 | 10:59 PM | 0 drops something

Assalamualikum koranggggggg :) Dah lama tak updated blogkan. Busy dengan kerja lepas tu dengan persediaan SPM tahun depan. Ya Allah takutnyaa akuuuuuu :/ Tahun depan dah SPM. Besar dah aku rupenye :p Engatkan baru form 1. K aku tak sedar diri rupanya :D Hikhik ohhh assalamualaikum 2012 :'> Selamat tinggal 2011 <3 Banyak kenangan manis, pahit, masam, tawar dan macam-macam lagi tahun nih :'D Dalam tahun nih aku berjumpa dengan seseorang dalam sekolah, jadi kawan -> kawan baik -> couple -> gadoh -> break -> musuh. Muahahaha :D Then jumpa orang terengganu, jalan reko. Last-last jumpa seseorang kat tempat kerja aku. So sweet :'> But aku dengan dia dah takde pape. Nak tau sebab ape? Sebabbbbbbbbbbbb :p Jeng jeng biarlah rahsiaaaaa :') Hiwhiw hm antara aku dengan farid dah takde pape. Biarlah dia carik yang sesuai dengan dia. Aku muda lagi so tak sesuai dengan dia. Bak kata abang aku laa :') K taknak cerita lagi. Sadissssss sungguh :/ Okay now aku nak berkenalan dengan budak kelantan toeeee. Nama dia kan julhairu. Act, dia pon have a same feeling with me. Butttttttttttttt :'D Hihihi nevermind. Take care koranggg. Petang nanti insyaallah nak lepak dengan donut, hawa and fhana. Kbai <3



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :