Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Selamat Hari Raya Aidiladha :)
Saturday, November 5, 2011 | 5:49 PM | 0 drops something

Selamat hari raya korangggggg :D Sory dah lame tak updated. Busy dengan kerja kerja kerja. Well hikhik :p Do you miss me? Hahaha aku rindu gile dengan blog yang dah bersawang nih. Hari nih aku kena kerja. Ya allah tak boleh nak pi dating dengan farid. Sir jeles dengan aku sebab tu dia suruh aku pegy kerja. Muehehe :3 Orang sepatotnye pakai baju kurung and aku kena pakai baju kerja. Haiihh nasib laa badan -.- Ehem2 nak share something nih :p Sape nak tau titeww kan dah ade pakweee :3 Dia handsome, caring, rajen and macam-macam lagi. Hewhew :p Semalam kan dia hantar kite balik rumah. Lepas tu kite dating dengan dia. Jeles tak? Hahaha joke :D Dia seorang yang pandai buat lawak and pandai amek hati aku. At least dia seorang yang tak pandai maenkan perasaan orang :) K nevermind. Aku nak pegy melantak rendang ayam dengan kuah kacang nih. Sekali lagi selamat hari raya korang (Y)

p/s : Aku sayang kau Muhamad  Farid bin Abd Hamid ♥ 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :