Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Last time :/
Friday, November 18, 2011 | 8:33 PM | 0 drops something
Assalamualaikum semua? Miss me? Hihi rindu jugak dekat blog aku yang dah bersawang nih. Jarang nak updated blog sebab busy dengan kerja. Huhu :> Hari nih aku cuti so boleh lah nak updated and edit-edit sikit blog nih. Jap lagy petang nak pegy jumpe buah hati pengaran jantung aku <3 Hihihi. Last day sekolah :/ Rindu nak rehat dengan korang-korang semua :'> Hihihi kite jumpe tahun depan pulak okay? Nak hang tapi takde mase. Sibuk dengan kerja jeh. Insyaallah 24/11 hang dekat Mid Valley. Pegy tengok wayang dengan fhana, donut and hawa. Harap-harap lah jadik. Aku penat-penat mintak cuti, nanty tengok-tengok tak jadik. Memang mengamoklah aku kan. Hakhak :D






Gambar bawah nih time nak pegy ambik duet rm 100. Perghh semangat bhai semua orang.
Sanggop datang semate-mate nak duet jeh. Hikhik.
Sape yang taknak duet 100 free-free kan? Cakap sikit.
Semua orang nak punye lah. Hewhew :p




Toelah kali terakhir aku jumpe dengan budak-budak sekolah nih.
Insyaallah law ade jodoh kite jumpe lagy :D
Muehehe :p
Assalamualaikum <3
p/s : I miss him so badly :/



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :