Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Sad story :/
Friday, October 21, 2011 | 1:09 AM | 0 drops something
Assalamualaikum readers :) Dah lame tak updated blog kan? Yeah busy kodd. Dengan final exam lagy. Lepas nih kalau dah start kerja lagy lah bertambah busy. Jom dengar cerita aku :] Hihihihi. Dulu aku ade sorang kawan baik nih. Name dia mule dengan S. kiteorang dah kawan lame gilee kod dari umur 5 tahun sampailah sekarang. We were too close. Sampaikan ade orang cakap kiteorang nih macam belangkas. Pegy mane-mane jeh melekat. Pegy round-round naik motor ade muke dia. Pegy mane-mane jelah ade jeh muke dia. But itu dulu. I really miss her. Rindu nak lepak dengan dia. Rindu nak kacau orang dengan dia. Rindu everthing with her :') Dalam class pon duduk sebelah-sebelah, tapi jarang borak-borak macam dulu. Maybe dia tak dah tak suke kawan dengan aku. Dia dah ade kawan baru. Budak pandai lagy toe. Hm aku nih sape lah dekat mate dia. I'm just an ordinary girls. Manusia yang tak pernah silap dari membuat kesilapan. Sayangkan friendship aku dengan dia. Tibe-tibe jadi camnih. Disebabkan kehadiran seseorang yang bername tutttttt :p Dalam satu hari aku hilang semuanye. I lost my bestfriends and my ex-boyfriends. Just because that girls, my friendship and S was ruinned. Kawan yang rapat dari kecik sampai lah sekarang, hancur macam toe jeh. Alhamdulillah sekarang dia dah berubah kepade yang lebih baik :') Aku selalu doakan kebahagiaan kau dengan kawan baru kau. Insyallah persahabatan kite takkan hilang camtoh je. Aku akan ingat kau sampai bile-bile :') Thanks because being my bestfriends S :/



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :