Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Sedih gile nak matiiiiiiiiiii
Friday, August 5, 2011 | 6:59 PM | 0 drops something
Aku rase memang nak mati sekarang nih :'(
Sampai hati dia wehhhhhhhhhhhhhhh .
Huwaaaaaa :'O
Aku engat boleh laa sambut birtday happy tapi laen pulak jadiknye .
Okay aku taknak cerite . Sedih pon tak hilang lagi .
Sokay najihah . You're a strong girl :')
Aku tau kau boleh buad .
Take a deep breath okay :'O
Tahnks pade sape yg dah wish aku and sape yang bagi semangat kat aku ,
Aku sayang korang and terutama sekali aku sayang dia sangat-3 <3
Saye akan tunggu awak :') Toe janjy saye .
Saye redha :)
Tak boleh nak teruskan menaip sebab teramat-amat sedih :(

B takkan cari laen la b janjy..b cume nak tenangkan fikiran b dengan takde awek buat beberape bulan nie..syg janjy k tunggu b..janjy??nanti b da oke b amik syg blik..
Yea b janjy jgn nages..b nak berehat dalam beberape bulan nie..tolong lar faham b syg..bulan 11 nanti insyallah b dah oke.. 
Thanks for caring about me , thanks for loving me .
Saye akan tunggu awak :')
Boiboii iloveyou <3 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :