Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Puase puase xD
Saturday, July 30, 2011 | 11:41 PM | 0 drops something
Besok bermulanya 1 Ramadan 1432 Hijrah . Bulan nih aku tersangatlah busy --' Sahur kena bangun awal sebab nak siapkan makanan untuk nak sahur . Lepas je sahur ngaji al-quran then solat subuh . Lepas toe siap-siap nak pegy sekolah . Lepas balek sekolah , rehat-rehat jap , mandi , solat zohor . Then , tolong mak aku buat kuih nak hantar kat bazar ramadan . Lepas toe siapkan makanan untuk bukak puase pulak . Habis bukak puase , solat maghrib then siap-siap nak pegi solat terawih . Balek je solat terawih , aku terus landing atas katil . Dengan homeworknye tak siap --' Haha :D Dah lah bulan nih ade ujian bulanan 2 . Memang taklah aku nak sentuh buku kan . Hihi ^^Itulah akitiviti harian aku selame 30 hari pada bulan ogos nih . Ya Allah , penat gile doh . Kalau macam nih lah , boleh kurus aku dibuatnye . Huhu :D Okay aku tak sabar nak sambot raye dengan orang yang tersayang :')Excited gile nih padahal baru nak masuk puase . Haha :D Aku nak ucapkan selamat menyambut ramadan al-mubarak pade warga-warga facebook and blogger :) Aku mintak maaf kalau ade buad salah or terkasar bahase dengan korang-korang semua yeaa :) Bak kate ayah aku 'biarlah kite sambut puase dengan hati yang tenang ' Haha :D That's all boboii <3



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :