Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










Kenapee :')
Friday, July 1, 2011 | 3:02 AM | 0 drops something
Haiii :) Da seminggu jihaa tak updated belog jihaa nih kan ? Hihi :D Busy laa sayang . Tambah-2 lagi sekarang sibuk dengan musim sukan yang tak habis-2 dari dulu . Just forget about sukan tohh . Sebenarnye jihaa nak meluahkan perasaan yang terpendam dalam hati nih . Cewahh c(: Hahaha . Bahaye kalau pendam lame-2 , nanty boleh jadik penyakit tahap series . Okay fine ta lawak pon laa =,= . Sambong cite balik k . Jihaa perasan semenjak dua tiga menjak nih kan , si ehem-2 jihaa toe macam tak nak layan jihaa jee . Bapak laa sedih :'( Kenape dia berperangai sebegitu yeaaaa ? Huwaaaaaa nak menyalak nihhhh :(
Awakk , awakk tak sayang kat kite lagi ke awakk ? Awakk dah tak perlukan saye lagi ke ? Awakk macam dah bosan jee dengan saye ? Awakkkkkk :( Jangan lah buat saye macam nihh :'(
Kiteorang text pon sekejap-2 jeee . Seriously nak menangis :( Ya Allah , kuatkan laaa semangat aku . Last word from me Whatever happened I still love You 



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :