Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










5 months :')
Saturday, July 23, 2011 | 10:54 PM | 0 drops something
Alhamdulillah dah cukup 5 bulan kiteorang couple :) Macam-macam bende dah jadik kat kite . Okay i'm so sorry :( I'm sorry for what i've done to you . Saye takde niat nak buat awak macam toe Muhammad Khairy :( Saye tak pandai jage hati awak , saye banyak menyusahkan hidup awak . I know that :( But i still love you no matter how . You always in my heart forever and ever <3 Thanks for making my life happier :') Only you can love me this way . Remember that biee :) Please don't leave me . Saye dah takde sape-sape lagi . Kawan-kawan buang saye and only you i have :( Seriously i miss you so much :'> Bile saye tengok status awak tadi , baru saye tau yang awak rindu saye .


Okay saye rase bersalah sangat-3 sebab buat awak macam toe :( I'm sorry biee :'( I need you and i miss you :(

#Act besok kiteorang cukup 5 bulan tapi aku post awal-2 sebab besok aku tak boleh online .

For : Muhammad Khairy bin Khairuz :')
I Love You Bie :)




OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :