Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










single :)
Wednesday, February 23, 2011 | 11:02 PM | 0 drops something

nampak ta ? haha . bangge sial aku da single huhu :D . phone da 3 minggu ta topap ni . haha xD . rase malas pulak laa na topap2 ni . bukannye text dengan sape2 pon kan . daripada aku topap baik aku simpan duit na beli baju baruuuu . mama , angah naa baju elmo :( . hari toe nampak engat na beli tapi tade duet :( . toe yang dalam perancangan na beli uw . hehe :) okay2 cite pasal seorang lelaki yang bername F xD . dengan secare tibe2 je perasaan suke kat dia ni datang . OMG :D ! act dari dulu lagi sebenarnye . cume aku je yang deny . tapi kite da lame ta text :( . rinduuuuu laa pulakk :D . agak2nye dia pon suke kat aku jugak ta ? ke aku je yang syok sendiri . alaaa mesty dia da ade awek kan . hmmm :( . dia perasan ke ta yang aku suke dia . tiap2 kali online facebook mesty profile dia dulu yang aku bukak . harap2 dia tawu laa . kan3 ? huhu :D . kalau dia tawu , korang rase dia akn buad ape ?

  • text aku ?
  • call aku ?
  • buad dono je ?
mane ek ? haha . entah laa . hanye dia sorang jela yang tawu kan . hmm . tape laa . sekurang2nye dia tawu yang aku suke dia kan . haha :) da laa . malu pulak aku kalau cakap pasal dia . eh eh ujian bulanan da na dekat laa . cuak pulak kodd . buku ta bace lagy . omg :( 





OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :