Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










sakit hati =='
Wednesday, February 9, 2011 | 11:29 PM | 0 drops something
da lame ta updated .
sekarang pon jarang online sebab ayah da ta kasy bukak .
hmm =,= 
ni pon puas pujuk mak aku . hihi :D
tajuk post kali ni for someone yang agak benggong laa .
yke ? haha .
yups that for sure .
ape kena dengan dia aku pon ta tawu .
saje na buad aku sakit haty doe .
SUMPAH memang aku benci kau gile2 .
kenape laa aku bole kenal kau kan .
aku pon satu bute sangat agaknye = ='
excuse me kau ade hak ke na hebohkan satu kelas kau wey .
agak-agak laa der .
bukan kau yang malu .
aku yang malu .
kau gy MAM laa .
menyampah aku tengok muke kau .
tawu taa .
ta sabar rasenye na cuti sch .
huh = =' bia ta yah teresermpak dengan jantan toe .
buad aku jadi gile adelah .
daripada aku pikir pasal dia , baik aku pikir psal homework yang ta penah2 na habes .

THE END :D



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :