Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










perdagangan and tasawwur ?
Friday, January 7, 2011 | 12:02 AM | 0 drops something
baru dapat online hari niy . toe pon puas pujok mak aku . huhu tuptup dapat jugak . kalau ta dapat online , melalak aku satu rumah ni . haha :) oke now na story pasal school . yeahh cikgu masok kan aku kelas perdagangan and tasawwur , lagy sato aku ta engat .  engatkan bole laa bebas dari seni tapy ade jugak seni . huh ==' . ta suke seni . na kena lukis laa lakar laa . kalau tangan aku ny macam abang aku tape laa jugak . ny ta keras macam kayu . nanti orang cakap lukisan aku macam standad 1 . alamakk malu sial . haha xD . cikgu cakap kelas akrab nanty da dibubarkan . memang betol pon . ta tawu sebab kenape *actually ta na ambik tawu pon senanye . haha :D . akhirnye dapat jugak tegur si fariesya toe . iesya malu-malu ngan akak yea ? huhu :) sokey . lame-lame nanti oke laa kan ? tengok akak memang muke ta malu pon . maen tegur je sape-sape . hehe :) * peramah laa konon xD . 5 january hari toe birthday mama . walaupun da lepas tapy angah na jugak cakap Selamat Hari Lahir Mama . Harap mama panjang umur and dimurahkan rezeki . Amin :)



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :