Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










twilight saga new moon :)
Sunday, December 19, 2010 | 4:55 PM | 0 drops something

memandangkan hari ni tade bende na post so aku baru teringat pasal cite ni . semalam satu family aku tengok cite ni . dahsyat ta ? bhaha :D . ohh yea na tawu ta aku da mule jatuh hati dengan Taylor Lautner laa beb :) . wah2 . tingginye angan-angan aku . semalam tido sampai termimpi-mimpi pasal dia uw . haha . kemaruk punye pasal kan . story sikit pasal cite ni . kalau laa aku jadi bella of course laa aku akan pilih jacob . haha :) badan dia lagy tough dari edward keding uw . macam tade isi je . bhhaa . adik aku cakap woi sesuke haty kau je na kutuk edward aku . aku jawab balik kesah pulak aku kan . haha . memang dia keding pon . wahai taylor lautner yang ku sayang *ceh marah iqbal kang . haha . sudi ta kau jadi pakweku nombor due ? then dia jawab sudah tentunye boley . adoyy . berbunga hati aku . haha :) *woi-woi stop dreaming laa najiha . wake up wake up . kalau kau suke dia sekali pon bukannye dia kenal kau pon . dah dah jangan na berangan pagi pagi bute ny . eh eh jap lagy ade ulangan twilight saga new moon laa . na tengok laa . boley kan mama ? hehe :)





OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :