Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










terserempak dengan REMY ISHAK & MAYA KARIN :)
Sunday, December 5, 2010 | 8:34 PM | 2 drops something
da lame ta updated blog . busy memanjang . kena kemas rumah la . buad keje la . ape-ape lagy la . haha . memandangkan semalam ade something happen . so aku pon tergerak haty la na updated kan . haha . na tawu ta ? semalam mase na hantar abang aku . singgah jap kat shell sebab adik aku sibok sangat na gy toilet . huh = =' . sepak kang baru tawu la budak nieyh . haha . tyme toe teman la adik aku yang gile ni pegy toilet . then lepas toe mak aku suruh gy beli makanan . lepas beli makanan uw lepak-lepak la kat lua sambil tunggu ayah aku solat . then jumpe sorang mamat ny .

aku : ma , toe bukan Remy Ishak ke ?
mama : eyh mane ade . bukan la . mungkin muke same je .
aku : betol la mama . cube ma tengok betol-betol muke dia uw .
mama : kau ny mengarot la .
aku : nanty yea mama tengok taw . Maya Karin pon ade sekaly .
mama : betol la angah . gy mintak bergambar dengan dia .

aku pon dengan muke ta malunye mintak bergambar dengan dia . haha . mule-mule macam ta na layan but rupe-rupenye dia tengah angkat call . pasto Remy Ishak datang kat kete aku cakap kat mak aku 'BOLEY KAK' . haha . na bukti ?


tengok to . REMY ISHAK kan ?
na lagy ?


cume Maya Karin je ta sempat na amek gambar dia . terpegun tengok dia .
cantik sangat . hehe :)
excited kodd :D





OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :