Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










ta na masok form 4 :'(
Wednesday, December 29, 2010 | 1:04 AM | 0 drops something
yo wassup ! eh eh jap ! nak berak jap , erhhhhhhh , dah ,fiuhh :D. yo . bhaha (: *tiru ayat kawan saye . soryy kawan xD . okay laa . tup tap tup tap sekolah da na bukak kan ? ta na sekolah ! ta na masuk form 4 ! ta na ta na . aku belom bersedia lagy laa . huhu :') . kejap pulak cuti ni habes . aku belom menikmati cuti lagy kau da na habes kan ? kau ny memang bijak laa *cakap sorang-sorang . ade masalah mental . bhaha (: . next year abah da ta kasy online facebook and blogger lagy . makk tolong ! haha xD . alaa boring laa cam ni . nanty ta dapat na edit-edit blog lagy . pazto mama cakap kalau na buad kerja kursus ke kena buad kat Cc . aduyai . parak laa duet aku nanty . law buad keje kursus kat Cc mesty ta siap punye keje toe . dengan budak laki belambak kat situ main game . ntah pape laa . cube buad keje berpaedah sikit . macam aku ni *cehh , berfaedah laa sangat kan . bhaha (: . law abah kasi online pon hary ahad je . toe pon tengok prestasi aku macam mne . law terok ta dapat eden na nolong *cakap orang nogori nieyh . haha xD . da da . ta payah na happy-happy sangat . rindu laa budak-budak form 3 tahon 2010 . rindu gelagat korang . rindu na buad bising time cikgu aminah tengah mengajar . rindu kat cikgu sejarah aku *ape tah name dia aku ta engat . huhu :') . rindu gilee doh . tahon depan mesty ta best macam tahon ni . ni pon maybe last post dari aku . toe jela . bye bye (:



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :