Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










last day online :')
Thursday, December 30, 2010 | 9:30 PM | 0 drops something
yeah yeah . sape na tawu ? hary ni kan last day aku online facebook and blogger . wah3 . syok gilee *macam hapee je . huh ==' .  pikir aku suke sangat laa . haiih . da laa ta bole na contact2 dengan budak sweet toe . sape ? fiera syafiera laa . haha xD . dia na pindah ohh . humm :') . sedih-sedih . lepas ni tade lagy adik kesayang aku . eh iesya ? nape iesya pindah ? nanti akak bosan laa . tade sape na dengar masalah akak . tade sape na kongsi cite dengan akak . huhu :') sedih gilee bhaii . iesya engat taw akak sayang gile kat iesya taw . akak ta kan penah lupe kat iesya taw . akak janjy taw . sumpah janjy . iesya jangan ade kakak angkat laen taw . nanty akak jeles . haha xD . eh ni cite pasal iesya ke pasal ape ny ? hehe .  btw abang aku saje je jeles-jeles kan aku . huhh ==' . pikir aku heran . blaa laa . mentang-mentang dia da habes SPM . kecoh je lebih . urrghh . orang suruh cari keje ta na *sebenarnye da pegy cari keje tapy belom dapat lagy . huhu :) saje je aku ny . ahh lantak laa . oke oke . esok da tahun baru . happy new year . GOODBYE 2010 HELLO 2011 . tahun baru azam pon mesty laa baru right ? na tawu ape azam aku ? same macam tahun-tahun sebelum ny . 1. buad mak ayah aku bangge dengan aku . 2.na study smart sampai aku berjaye ? yeke ? boleh ke aku berjaye . tahon-tahon sebelom ni same je . huhu :) 3.na jadi anak yang mendengar kate . well anak solehah kan ? haha xD . toe jela azam-azam aku . okayy laa . ito je entry aku untuk last day ny . pas ni ta dapat da na publish lagy . huhu :')



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :