Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










halo-halo :)
Thursday, December 16, 2010 | 8:01 PM | 0 drops something


hey hey . let me introduce you to this girls . her name is Mia Farhana . aku ta twu name penoh kau laa dikk . haha :D . dia stay kat Rawang ta silap aku Bukit Sentose kan ? haha . aku pon da lupe laa . umur dia 3teen years old . budak mentah lagy . budakbudak . ape kau tawu . HAHA XD . da tentu2nye dia seorang perempuan yang sangat cantik dan baik dan lembut *lembut laa sangat kan . haha :p . dia dilahirkan oleh mak dia pada 25 june 1997 . status : ade boyfie tapy macam tade boyfie . * bagos betol dapat boyfie macam toe kan . macam taik je . bahaha :) dia ny cantik doh . muke macam orang cine . agak jeles sedikit . haha :) hey budak . kau lawa tawu . haha . okay laa . ito je aku na cite pasal kau budak . bace yang kat bawah sekaly taw budak . hehe XD .




ni lagy sorang my new friend . his name is Farul De'Boom je aku twu . name penuh kau , aku ta tanye lagy . bhaha . dia stay kat Seremban *wah tempat husband sayee laa . hehe :p . berumur 14 tahon kod . seorang lelaki yang boley diharap . rajin menolong ibunye di rumah . HAHA . just call him anak dara taw . bhaha . bersekolah di SMK Bukit Kepayang . born on 10 February 1996 . eh eh dia budak hot doe . tengok wall dia penuh ngan budak perempuan . haha :) oke oke . toee jela na cite pasal dia ngan mia . bye bye .

sweet kan Mia Farhana dengan Farul De'Boom .
bhaha . wey farul , cepat kau gy ngorat mia uw sebelum dia kene kebas .
haha :)





OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :