Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










bored :)
Friday, November 26, 2010 | 6:07 PM | 0 drops something
bosan laa terperap je kat rumah niy . ta habes2 kena membebel . ito ta boley , ni ta boley , kuar dengan member ta boley , menghadap komputer berjam2 ta boley . urgghh . tensionnye . da la phone kena rampas dengan mak aku . adoyaii . rase macam na hantuk kepala kat dinding je . huh = =' . weyy , aku na sekolah balik laa . ta na cuti sekolah . membosankan tawu ta . cuti sekolah lagy sebulan ? penuh sengsara :( . tido , makan , tido , makan , tido and makan sampai la aku rase ta bosan . boley gemok aku kalau macam niy . bile aku bosan mule laa aku buad keje gilee . kacau adik aku ke , abang aku ke . haha . ta pasal2 kena marah lagy dengan mak aku . da la phone lame tade kredit . adoyy ! aku na topap laaaa . na text ngan doraemon aku toe . da 3 hary kodd ta topap . asyik dia je yang call . kesian dia . hehe :) . call pazto habes kredit kena topap balek ken . hehe . tape kan . awak ta kisah kan ? hehe :)



OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :