Hello Ebelibadi. Welcome to my "AWESOME" blog. :D










17 november 2010 ( hari raye haji )
Wednesday, November 17, 2010 | 10:30 PM | 0 drops something
semalam hari raye haji . sory lambat na ucap . sebab sibok sangat tolong mak . haha . best gilee semalam . mule2 bangon pazto mandy2 siap pakai baju kurung gy . teruja bhai . then , tunggu abah ngn along balik dari masjid . lame pulak na tunggu . da la mase to tengah lapar tahap gaban . lepas je diaorang balik dari masjid abah pon suroh la pakai cantik2 . sebenarnye na suroh amek gambar je :p . haha .

capture : abang aku :)

capture : aku pulak yang amek . haha *burok sial .

then , lepas to kiteorang makan2 . rendang ayam dengan nasi briyani . pergh , sedap gile mak aku masak . aku ? ta pandai masak pon . haha . after makan aku tedengar mak aku ajak ayah aku gy putrajaya . da boring  tade buad ape kt rumah aku pon ikod jela . haha . lagy pon da lame ta pegy putrajaya kan .

kat putrajaya laa ny :)

sejak bile abang aku jady spiderman ny ?




dah habes =,=












OLDERNEWER



Im Siti Najihah bt Muhamad Nazarudin. Already 18 y/o. Students kptm Kota Bharu dip in tourism. I choose you, Muhammad Amiruddin bin Khalid ♡



have an amazing boyfriend
have a happy life
go to the beach with him, bros & sis
have a closet full of clothes
travel the whole world with him






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :